onsdag 8 februari 2012

Önskelista!!!

(Bilden är lånad från en nät-butik)
Känner att jag håller på att bli en riktigt inbiten TE-drickare.
Dricker mycket te på jobbet men nu tar jag mig gärna en eller några kommar hemma också om dagarna.
Jag skulle vilja ha en fin TE-kopp som bara är min hemma.
En myskopp.
Denna här ovan är ju hur mysig som helst men alldeles för dyr för en TE-kopp kan jag tycka.
Då blir man nog för rädd om den.
Men en liknande gärna som denna i keramik med öra å ganska stor.
Den behöver inte alls vara i keramik, bara EN kopp som är min.
---------------
De är en önskan inför min födelsedag.
-----------------
Jag gillar även alla dessa zinkhus de kan man ju aldrig få för många av.
----------------
Smycken, har verkligen dåligt med nya smycken.
-------------------
redskap till kök.
En vanlig sil men gärna i rostfritt.
siselerar-järn har fått en , en gång i tiden men var är den.....?
------------------
Presentkort på trädgårdsblommor.....
------------------------------
Inomhusblommor.
-----------------------------
Ojdå jag tror visst att jag fyller jämnt eller nåt.......
Asch jag tycker de är kul med presenter. :-)

Inga kommentarer: