lördag 4 februari 2012

Exakt ett år sen!!




De är ju verkligen svårt i denna hemska kyla att inte låta bli att tänka på förra året exakt denna tid.
Då vi var i underbara Vietnam.....
Såååå underbart härligt land ATT jag ska tillbaka...
Om ca 5 år då A blivit lite större så vi kan resa omkring lite mer.
------------------
Underbart klimat å den fantastiskt goda maten......åt verkligen inte mycket kött.
Skaldjur, fisk å ja alla havets läckerheter med deras goda dipsåser.
Mmmmmm
--------------------
Is kallt är de ute MEN hur VACKERT som helst.
Just nu -33 grader.
MEN vackrare vinterlandskap får man leta efter.
-----------------
Energin i min kropp flödar!! trots denna kyla så har jag ett sånt otroligt energipåslag.
Jag inspireras SÅ av alla andra bloggare.
Jag kan inte få nog av inspirerande bilder å uppiggande texter som hjälper en att tänka på de som ger en energi här i livet.
------------
INgen utedag idag trots de vackra vädret SÅ nu blir de pyssel med mina små.
Känner att de borde vara dax för Agnes snart att få låna datorn å göra ett inlägg.
hmmmmmmmm får se om hon är på hugget för de.
--------
Ha en trevlig Helg!!

Inga kommentarer: