tisdag 31 januari 2012

ProduktReklam!!



Idag har jag äran att få visa upp en riktigt snygg produkt som jag hoppas ska bli en storsäljare.
Min Sambos lillebror Jonas Lindgren och hans kompanjon Thomas Jacobsson har tillsammans tagit fram denna väska.
De är idag på väg "over ther" till självaste "Wall Street"med sin företagsidé för att träffa de riktiga affärskillarna och få möjligheten att presentera deras egen eget designade produkt:
En väska i trä med den snyggaste designen.
Gjord för att bära/förvara laptopen.
Jag fick möjligheten att fota denna fina väska :-)
Kul å få testa lite reklam-foto.

Ett fack i skinn på insidan där man kan stoppa arbetsblocket.
Pennhållare å ett fack för telefonen förstås.

Riktigt snygg design, tycker jag!!

En liten hållare i trä och skinnfack för mastercard å andra kort.


Företaget har en hemsida om ni är mer nyfikna:
Önskar jonas och hans företag all Lycka i USA.
(Under förra årets träff var visst även självaste Bill Clinton på plats)

Inga kommentarer: