tisdag 24 januari 2012


Granstubbar......
Ja jag fortsätter med mina gran-snuttar.
Min sambo skrattade ut mig när jag kom in från pysselverkstan nyss med dessa skönheter.
-------------------
Ha ha ha!!
Kan väl till viss del hålla med han men han blev lite LITE tystare när jag berätta att sånna här snuttar säljer de för hundra kronor st på inredningsaffärer.
----------------------
Gjorde dessa efter Kvällens avsnitt av Äntligen hemma.
Där plockade ju Lulu Carter verkligen in kvistar å bråte, SE där de är inte bara jag som har lite crazy ideer.
Lulu är riktigt bra men skulle inte göra som hon gjorde i dagens avsnitt inte de hon gjorde med pinnarna iaf.
------------------------
Men känner å märker att de kommer mer å mer Nordisk murrig natur ini hus och hem.
Oj skulle vilja plocka in STORA stubbar å måla vita.
De ni.
-----------------
Ha de gott!!
Känner mig helat GALET kreativ !!!

Inga kommentarer: