måndag 23 januari 2012


Ytterligare 2 hängare.
Hade en tanke med gran Nr 3 å de var att jag skulle gjort massa sånna här små hängare som jag skulle ha satt på väggen här i våran skrubb innanför hallen.
Tror att de hade blivit lite läckert, en massa hängar ganska korta.
Uppsatta lite här å där lite osymetriskt.
Jag hade då 2 iaf som jag kunde sätta upp på denna vägg:

Å så förstår ni att när de visas en bild från hemmet så stylas de å plockas bort.
Har väldigt sällan bortplockat.......
FÖRSÖKER vara en ordningsmänniska men de är ju inte så lätt med de små.......
Men gillar verkligen alla tips på förvaring å ordning och Reda.
----------------------------
"Att städa med småbarn är som att skotta i snö-storm".
-------------------------------
Tror att alla småbarnsföräldrar förstår mig.

2 kommentarer:

intebaravitt sa...

Mycket väl talat angående städningen! Mysig blogg du har!

jennie... sa...

Tack så mycket "inte bara vitt" !!
Kul med nya läsare!!

Jennie