tisdag 6 juli 2010




Hoppas jag kan förmedla känslan via dessa bilder....








-----------------------------------------------------------------------------------------------
När jag startade denna blogg hade jag SÅ himla myckePOSITIV ENERGI i mig som jag bara var tvungen få förmedla någonstans.
Tänkte då startar jag en blogg.
Min tanke då var att förmedla all kunskap jag fått via böcker OM hur man får ett lyckligare liv.
Men av någon anledning så tappade jag tron på mig själv å tänkte Å vad tror jag att jag är då.
När man är i en svacka då blir man SÅ självupptagen MEDANS när man är på toppen då vill man medla åt ALLA och man tycker ingen människa behöver EGENTLIGEN gå å vara nere.
Med små enkla medel kan DU förändra din vardag till en lyckligare tillvaro som gagnar både dig familjen å alla nära å kära...
Jag tänker dela med mig av detta.
Mitt första tips är just de jag nämner i inlägget här ovan.
HUR viktigt de FAKTISKT är att stanna upp för en stund å bara insupa (oj finns de nåt sånt ord) stämningen.
Tex hur många har inte varit på semseter å kommit hem å haft ångest för att de redan är över.De som man sparat till över ett år å längtat till minst lika länge å snipp snapp slut så va semestern slut.
MEN om man STANNAR upp en stund å NJUTER så lovar jag er att de känns mycke bättre när man kommit hem från semestern för då kan man tänka "jamen jag njöt då medans jag var där, jag var där" och stressade inte bara igenom resan.
Japp de var mitt första Må-bra Tips!!
Så Kom Ihåg!!
STANNA UPP!!!



Inga kommentarer: