söndag 1 november 2009

Ett Tips!!!
(förstår inte varför den trycker ihop texten såhär ibland)
....på en rolig grej som jag inte kan göra för att våran skrivare inte funkar så bra, slut färg i patronerna pga. lite användade av den så den torkar ut före den används.
Skulle vilja ha en laserfärgskrivare men de är ju så rackarns dyra.
Men då kan jag ju tips nån annan om denna läckra grej nån som har en fungerande skrivare...
Jo de är ORDMOLN.....
Gå in på länken här nedan:
Sen skriver man in en massa ord som kommer att sorteras huller å buller sen kan man skriva ut å rama in.
Tex så hade jag tänkt göra en på L å hade då tänkt skriva in hennes namn(ett tips om man vill att just namnet ska vara större kan man skriva in de två gånger) å sen en massa saker som rör henne, hennes födelsevikt ,busfrö,skrattar, älskling,Hållahand, förstabarnet, ÄlskarDig, 16Juni,hjärtegull.....m.m m.m
Men de kan ju vara vad som helst de kan ju vara en jultavla med bokstäver i röda färger å vad JUL innebär för just dig eller kärleken till din sambo/ Man/husdjur etc.....
Gå in å testa......Ååååå jag blir SÅÅÅÅÅ avundsjuk på er som kan genomföra detta ÅÅ en JUL-tavla var bara nåt som dök upp nu i min skalle, en särskild tavla bara att ta fram just under julen.
Pepparkakor,tomtar, rödaäpplen,kanel,nejlika,apelsiner, RÖD,julbocken,hej tomtegubbar slår i glasen,julskinka,risgrynsgröt,julklappar,snaps,julgran,SNÖ,Hjärtan,ljus,adventskalender
Saffran, julmust,GLÖGG,julbord,anisgrisar.......
Ja listan går ju göra hur lång som helst...
Lycka Till!!!
Buhhh grin å skrik vill åsså.....

Inga kommentarer: