torsdag 29 oktober 2009

Junta träff i början av sommaren.
Jag packade en massa korgar som de fick hjälpa mig å bära, de blev en liten picknick.
Vi gick efter strandpromenaden vid våran stuga tills vi nådde en liten uteplats vid en stor stenhäll,,,
Mysigt....... Jag bjöd på en smörgås med ruccola, pepparsalami, fetost och tomat.
Fruktbitar, myrstack,the kaffe å min hemmagjorda rabarbersaft.
Min sommar vaxduk fick åsså följa med.




Vi hade tur med vädret.



Min rabarbersaft blandat med bubbelvatten citronsaft å färsk citronmeliss.




2 kommentarer:

Annica Johansson sa...

Hej Jennie
Vilken härlig blogg du har! Rolig, inspirerande och mycke bilder. I like! Va mysigt ni verkar ha med juntan :) Hoppas allt är bra med "fetknoppen". Kram Annica

jennie... sa...

Hej annica å Tack för kommentaren..Jo tack du de är bara bra med fetknoppen MEN att de börjar kännas nu, ordet börjar verkigen göra rätt för sig...