söndag 12 januari 2014

Well well well look WHOs talking again!!!

Hmmm måste bara försöka göra ett inlägg igen,,, liksom kolla läget om jag fixar det igen.
Testa om jag minns hur man gjorde detta.
De var ju sååååå längesen.

Jag har verkligen inte tid med detta men har tänkt mycket på bloggen på sistone å känt ett begär efter just skrivandet.

Den kreativa sidan håller jag alltid igång med virkning och pysslande.

Jag minns ju bara så bra jag mådde av att verkligen dokumentera guldkornen i vardagen och den förlösande effekten av just skrivandet.

Hade besök av fina Malin igår som väckte ideen i mig igen om bloggen.
Så imorse låg jag kvar länge i sängen å läste mina inlägg på bloggen.
Alltså var fick jag allt ifrån, skratt!!
Men de var kul och man får ett helt annat tankesätt ,, just look at the Bright sight of Life-liksom.

Jag läste egentligen mest bara inläggen om Agnes Ha de var kul("Big-head hahaha jag har verkligen glömt) ,jag måste på något sätt dra ut de å sätta in i hennes bok som jag har skrivit i sen hon föddes om hennes utveckling och roliga saker som händer.
Nu är de nog dags att skriva om hennes känslor för en dagiskompis som hon är så förälskad i men som hon säger- Han är inte kär i mig nu, för han är kär i ........... men hon går på skolan nu.

Men Agnes hur känns de då man är kär då ?
-De kurrar i magen åsså känns de som konstigt....

Hahah Sweet kan de vara möjligt att man känner sånt redan vid 4 års ålder?

Bloggens vara eller icke vara!
Ett försök till kanske mer bara skrivande iaf, för de tar mindre tid, även om de är ju faktiskt bilder jag egentligen brukar vilja lägga ut.
Jag har ju massor med pyssel som jag inte visat här nudå, men men lovar absolut ingenting.

3 kommentarer:

Twelve sa...

Custom-made furniture
Video
Auto Club
Auto Parts
Goods for manicure masters | ПОЛИГЕЛЬ
150 Sitemaps
Skrepka Top
Club Uncos News

12 sa...

Запчасти для Грузовиков КАМАЗ, МАЗ, НЕФАЗ: Кран управления, Дифференциал раздаточной коробки, Клапан защитный, Электромагнитный клапан, Главный цилиндр сцепления
Запчасти для Легковых автомобилей: Каталоги подбора по авто, Подбор запчастей по ВИН-коду
Download programs and games
Info Linking
Linking links
Bitcoin faucet
Auto BLOG

Twelve sa...

Продажа офисной оргтехники и компьютерной техники для офиса, дома, склада Купить в Москве в интернет магазине Orgtehpoly

Оборудование для офисов и минитипографий в Москве

Брошюровщики на металлическую пружину, Брошюровщик, Переплетная машина, Переплетчик электрический

Брошюровщики на пластиковую пружину, Брошюровщик, Переплетная машина, Переплетчик электрический, Профессиональная система переплета

Брошюровщики универсальные, Брошюровщик, Переплетная машина, Переплетчик электрический, Профессиональная система переплета