torsdag 18 oktober 2012

Gamla och nya DIY-projekt!!

 Visar upp lite gamla och nya DIY (Do It Yourself-projekt)
Överst avklippta stora kottar som jag spraymålat å gjort en tavla av.

 STORA bokstäver av tyg, blir man nyfiken på mer bilder av varje projekt kan man klicka sig in på etiketten pyssel.

 Dagens DIY...ser så många stjärnor på andra bloggar så jag gjorde mig en själv utav mossiga pinnar.
Å jag funkar oftast så att medans jag knåpar ihop något så dyker en ny idé upp.
Man skulle ju kunna göra den mycket tjockare busigare nästan som en kransvariant.
Japp!! de måste ju testas.
Så innan middan idag med hungriga barn runt bena band jag ihop denna stjärna ,,,,
 Utav de tacksamma materialet vinbärsgrenar,,,,i detta blöta väder är grenarna helt perfekt att arbeta med de går vrida hursomhelst....testa vetja!!
I skrivande stund tänker jag den kanske skulle vara fin spraymålad också...
Fler DIY-tips finns på
Inspirationsfabriken
(ansökan om medlemsskap till fabriken)
 
Känner för övrigt att småbarnsmorsan börjar känna ett behov av att få skriva av sig lite om livet just NU som stressad Mamma!!...............................

Inga kommentarer: