fredag 31 augusti 2012

 Ha ha ha!!
Tur jag har tålmodiga förstående kollegor som kan ta min tokiga humor..
Jag stod på jobbet å tänkte i min ensamhet mitt i de vardagliga jobbestyren.
-
Så kände jag att de liksom INTE gick att hålla tillbaka lendet och ville bara spricka upp i ett skratt men då man står i sin ensamhet så hejdar man sig lite (kanske dumt).
-
Men så kom en kollega som tydligen såg att jag hade roligt å nåt
-Men vad nu då!!
-Hahahaaa!!
 
Ja så här är de jag gjorde mina naglar i somras hos Kickies nagelfixeri, jättefina och man känner sig verkligen FIN...
 
Men nu till saken NU har en av naglarna blivit av med sin vackra PERUK, Gahhhh!
Jag stötte i mitt lillfinger och SPRÄTT så var den nageln BORTA.
Å ni må tro att de blev skillnad nu är jag så van att se mina fina naglar åsså dessutom så for halva min egna nagel också så den känns verkligen stympad.
 
Fingret blev kort tjockt och AVHUGGET ,,, Stackars lilla vicke vire..
 
Jag stod å skratta åt mitt lilla finger....
 
Jag har fått en skallig i familjen av de 10.
Han känner sig lite utanför min lilla stump.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 
Men vi har varit ute å sprungit nu lillstumpen å jag SÅ han ser nog lite gladare ut nu tycker jag.
 
Lillstumpen Å JAG!!!

Inga kommentarer: