onsdag 19 januari 2011

Hej hopp!!
Hoppas ni har förståelse för att alla mina tankar går till resan just nu.
Resfeber!!
Nej (lugnt) de är inte min grej.
Undra vad man ska packa med sig för kläder, hur mycke???
hmmm känner av halsen lite,,,,shit ska jag bli förkyld nu, jamen de skulle ju vara bra typiskt.
Få se nu då passen har mamma å visumen,,check
Undra vad vi ska ha som handbagage-väska å vad ska vi ha med oss inne i flyget..
Å gud va de bubbla till i magen,,,,magsjuka (panikslagen) !!!
Måste skriva några listor på vad vi ska handla med oss å vad vi ska ha i våra väskor handbagage å all annan packning.
Har jag inte lite ont i huvudet.
Raka benen...check ,,å fram från den tjocka pälsen likt en fårskinnsbeklädnad KOM de vit-rosa-blå benen som inte fått se solen på många månader.
Hoppas de nära anhöriga har med sig solglasögon för de kommer minst sagt att blända med dess vita rena ljusskimmer.
Solkrämerna är nedpackade...
Ska aldrig glömma första gången jag var till thailand jag å min bror följde med mamma å pappa å en massa andra släktingar.
Vi hade ju hört om den starka thailändska solen å jag hade införskaffat mig en stark solfaktor till oss båda, omtänksam syster som man är så delade jag ju givetvis med mig.
Vi smorde noga in oss första morgonen, de var lite molnigt ute men vi vet att solen tar på ändå.
Krämen var väldigt väldigt trögflytande.
De visade sig att jag köpt en barn-solfaktor typ modell zinkpasta.
Vi var ännu vitare än vi var innan vi smorde in oss om de är möjligt mitt i vintern då man är riktigt vit, genomskinlig.
Snacka om att vi blev iakttagna.
Ha Ha Haa!!!
Vänta nu kittlade de inte lite i näsan.......AAAaatjooooo!!!
Resfeber!!!
Nejdå INTE ALLS!! (helt oskyldig) ;-)

2 kommentarer:

Annas Dikter och Låttexter sa...

Åh, vad spännade det kommer bli för er. Önskar er en riktigt trevlig resa och att ni får vara friska och krya:) Kram

jennie... sa...

Tack snälla du de hoppas verkligen vi åsså..