måndag 12 oktober 2009

Fröken Fetknopp har turistat i helgen!

Jorå!! Nu har jag varit på en tripp, en liten förhandstitt på vad som komma skall.

Jag har varit å checkat av hotellet som vi ska bo i nån natt framöver.

Jag har kollat av dess kvalitéer.

Tidningar finns de gott om.

OKEEEEJ !!!
Ett stadigt handtag finns vid varje säng, måste vara till för mornar då man fått i sig lite för mycket sangria Grisfesterna, ingen grisfest för mig denna gång MEN att de lär bli nästa gång jag reser till detta hotell.

Träffade en del turister som varit på grisfesten å jo nog såg de lite tagna å bakis ut alltid, de verkar ha dansat hela natten lång för de hade lite svårt för att sätta sig på stolen,,,,träningsvärk.




Barnvänligt,,,,,jamen de är ju alltid bra....




Men WHAT!!!!

Okej!! jag har med mig tuttekassen till bh å då är alltså detta nederdelen på bikinin....hmmm

SEXIGT!!!!

Cause you are Hot and you are Cold.....





Jamen titta perfekt, jucie-knappen
Perfekt dagen-efter-knappen....grejt!!






BARSKÅPEN är fyllda i varje rum...




Ehhh !!

Ja hur personalen tänker här de har jag ingen aning om.....





____________________________________________________________________

Skämt å sido...........

Så var de en rätt obehaglig upplevelse jag var med om i helgen.
Jag hade en blödning som gjorde att vi fick uppsöka bb under lördagsafton (ingen hockey för käraste M)
Jag fick stanna över natten för övervakning vilket kändes tryggt då jag även under natten hade en liten blödning.
Men nu är jag hemma , de trodde att de kunde vara en bit av moderkakan som släppt så de tyckte absolut att jag ska ta de lite lungt nu framöver så jag antar att de inte blir mer jobb för min del iom att jag ändå har ett ganska krävande jobb när man är ensam också i köket.
Och jag vill absolut inte att lilla "bebben" ska komma redan nu i v.32.

Nä nog får den då vänta i tre veckor ill åtminstone....

Men kan då inte låta bli att ta till lite "humor" de kommer man långt med även vid lite jobbigare situationer.........

Nu blir de tidningen å vila lite..... mmmmm.

Tjingeling !! vi lär ju ses oftare nu när jag är hemma om dagarna.


Pöss Å Kram på er!!!






Inga kommentarer: