torsdag 29 november 2012

Hejsan alla fina bloggvänner!!
 
Nu var de länge sen sist.
Snacka om att denna höst har varit Tung!!
 
Har nog aldrig längtat så mycket efter snö som denna höst.
Så de känns verkligen bra nu med lite vitt som lyser min vardag lite.
 
För nu har jag matat fel vargar ett tag här.
Ni har säkert hört om indianen som berättade att han hade två vargar inom sig den ena vargen är stark självsäker kärleksfull och harmonisk och den andra orolig osäker inåtvänd egocentrisk.
Typ jag återberättar kom inte ihåg riktigt men han menar på att den vargen han matar mest vinner inom dig.
 
Så jag känner att jag gett FEL varg energi, dags att mata den BÄTTRE vargen.
 
Å då är ett ypperligt tillfälle att ta upp bloggandet igen För här får jag påminna mig själv om de bästa sakerna, skriva av mig, förmedla positiv energi och så saknar jag humorn på min sida.
 
Å jag saknar skrivandet......
Men jag kan banne mig inte tvinga mig att skriva nåt, de liksom bara kommer.
Är nog ganska humörs-avgörande gissar jag.
 
Pysslandet fortsätter flitigt.
Virka virka virka SÅ himla roligt de är att få lära sig igen...
Å så mycket lättare de är när man är stor OJ!! är jag vuxen Nu!!
 
Nu en GOD apelsin!!
Tjao ni Bästa!!
 

Inga kommentarer: