torsdag 1 november 2012

 Life isn´t about finding yourself it´s about Creating yourself

Visst var de en bra text.
En text som jag fastnade vid.
 
De är ju helt sant som de står, varför gå å vänta på att hitta sitt innersta DE är inte de de handlar om.
De handlar om att SKAPA de man VILL ha.
Se till att skaffa de som man själv vill ha de.
 
Visonera fantisera och agera.
De blir betydligt lättare å agera om man fantiserat före.
Då agerar man liksom per autopilot man tar beslut å agerar på ett sätt som kan förvåna en själv.
Men de är för att man har satt upp ett mål eller fantiserat om ett mål.
Jättehäftigt!!
 
Men de gäller att använda fantasin på rätt sätt för den kan verkligen sätta krokben för en också.
Så fantisera bara på de Bästa!!
 

 Lin!!
Jag har varit tillsammans såååååå länge med min sambo att jag nog kan säga att mina svärförädlrar har funnits med även under min barndom :-)
Så i somras när jag satte lin i mitt trädgårdsland så tänkte jag de att de måste vara för att de har funnits med i min barndom (svärmor satte alltid de i hennes trädgårdsland i början av min karriär i deras familj)
Hon torkade dem å gjorde fina små kransar av dem sen, men här blev de inga kransar.
Ser ni min sop som jag tillverkade under jullovet den pryder nu sommarstuge-bron.
 
Jag fortsätter pyssla!!!
Nu pysslar jag med kottar mer om de imorgon fredag...
Då får jag fota dem i de bästa dagsljuset!!
 
 


Inga kommentarer: