söndag 7 oktober 2012

Söndagsbilden!!

 Söndagspysslet!!....
Jag sparade lite truckströn hmm undra om de kallas så, små tunna brädor som man lägger mellan andra brädor i en stor hög.
De tog jag med mig hem för att pyssla med...för som en pysseltokig människa så ser man möjligheter i ALLT å gärna i sånt som för många andra bara uppfattas som SKRÄP .
JAAA tänkte jag de här små brädstickorna blir ju perfekta som målade små budskapsbrädor att hänga på kransar och annat..
 
 Så nu har jag börjat,, vitmålade naturella gråa och rödmålade.
Hade så tur att jag hittade en burk med röd grundfärg i mitt garage.
Hör nu!! Nu kallar jag garaget för mitt , men himlar så bra de är med en pysselhörna Å just i garaget.
Där finns de mycket saker som jag har användning av och som jag inte hade en aning om att jag skulle  använda å framförallt att jag KUNDE använda .
Både verktyg å maskiner.
De blir liksom lättare att bara tvärgå dit en sväng å tvär såga upp nå bräder, borra nåra hål å lägga på ett lager med färg.
De skulle bli bra mycke besvärligare om jag inte hade haft de uppställt i garaget...
Min lilla hörna blir mer och mer betydelsefull för mig,,de e ju bara SÅ himla KUL!!
De Röda tänker jag mig ska passa  till jul med någon julig text.
Men de var ju just de då.
Jag har verkligen Ingen talang för att texta snyggt, hur gör jag nu.
Hmm de ska nog lösa sig.
 
Ha de bra !!


Inga kommentarer: