torsdag 4 oktober 2012

 Bytte gardiner i stugan i somras, lite shabby chic!!
 
 Mina målade koservburkar, känner ett sug att få göra fler har många ideer just om vad man skulle kunna göra med dem.
Måla, trycka bokstäver hacka hål i dem.......kanske dyker upp nåt senare.
 
 Mina blommor i stugan, vallmo och min pion som blommade för första gången i år.
 


 Visst var denhär liljan häftig, syndigt svart!!
 


Lite sommarbilder i höstrusket....
Även om jag faktiskt tycker att de är vansinnigt fint ute just nu med alla varma orange-röda färger.
Snart kommer nog gubben rimfrost, längtar INTE till kylan men däremot blir de så himla vackert med rimfrost.
Ha de mina bloggvänner.
 
Imorgon är de dax för catering jobb igen å SOM vi har arbetat idag.
110 matgäster har vi haft idag, hälften av dem var kursfolk.
Å himlar vad nöjd de var med dagen.
En karl hade tom i sin utvärdering av dagen tagit med som en punkt att han var SÅ imponerad av vårat salladsbord å alla goda gröna röror som han uttryckte de....
 
Jorå så att ehhh!!!
Sa jag å drog upp byxorna!!
(alltså till er inte till karln i fråga he he ;-)   )
 
thi thi!!!

Inga kommentarer: