tisdag 21 augusti 2012

Hello Allihopa Nu är jag ÄNTLIGEN tillbaka förhoppningsvis ganska kontinuerligt också.
Om min Blogg vill så.

Sitter nämligen och är lite förbannad över att den tycker att jag fört över lite för mycket bilder så jag kan inte lägga in min "Header" som ligger här ovan på min Blogg, utan nu vill de ha en summa  varje månad för mer utrymme.
NAE!!
Då kommer jag att måsta starta en ny blogg, då blir de nog SÅ men då meddelar jag er de isf...

Dagens Tips!!
STjärnflocka en fin mörk lila blomma som jag tagit in för att torka, den är ju jättefin.
Jag tog in LÅNGA stänglar av denna blomma och har hängt dem upp och ner.
Dekorativ under torkningen men även sen att dekorera en hylla eller varför inte en höst-krans.
Jag fantiserar att den skulle kunna passa till grånat virke eller rostiga saker.
Hmmm något att klura på ÅÅÅÅÅ vad roligt Hösten är här,,,,vilket innebär pysselverkstans TID.




Oj så sugen jag är på att binda kransar, snickra, hamra och måla UNDRA vad denna höst och vinter har att ge i pyssel och personlig utvecklings väg,,,,spännnande!!

Jag kommer naturligtvis att hålla er uppdaterade med bilder å tänkvärda ord och förståss även lite roligheter FÖR vad vore världen i all sin glans om inte HUMORN fanns!!!

SMÅBARNSMORSANS FEEL GOOD-SIDA

Inga kommentarer: