tisdag 8 maj 2012

Mitt Roliga Jobb!!

 Eftersom det mesta av min tid nuförtiden går till jobb så kan ni väl få följa med lite på mitt Roliga jobb då.......
Tänk så roligt att mitt intresse för matlagning, inredning och styling får följa med i mitt jobbval att jag får jobba med de jag verkligen tycker är roligt att göra.
 Detta var igår på vårat afternoontea, en beställning vi fick av "Gambyssa" (en kör här i byn).
Ni som följer min blogg ser nog att de är jag som varit framme å stylat.
 Vi hade en buffé med miniscones, filmjölkslimpa, ostar marmelader, snittar och godbitar.
Riktigt kul uppdrag!!
Och riktigt i min stil.
Allt hembakt.
 I veckan har vi en Italiensk vecka.
Vi kör en temavecka.
Tycker de är ett bra sätt att inte köra fast i samma samma jämt.
Vi får gnugga geniknölarna både vad gäller matvalet ,salldsbuffen och utsmyckning i matsalen.
Inspirerande och kul.........
Jag verkligen ÄLSKAR detta.....
De gäller bara att inte förivra sig utan de måste nog vara måtta med allt så man inte överarbetar sig,hmmmm de blir en "Tricky one" då jag älskar orden kreativitet, utveckling, förnyelser och inspiration .

Inga kommentarer: