torsdag 31 maj 2012

Hjärntrött är rätta ordet för hur jag känner mig just nu.
Mycket på jobbet.!!
Jag är just nu vikarierande kökschef med allt vad de innebär.
Just idag har de vartit mycke planering inför kommande veckors alla läger och bussluncher som kommer till oss.
Men de är förbaskat roligt å priviligerat att få jobba med de man brinner för.
Matlagningsintresset har bara blivit större i och med mitt kloka beslut att byta till detta jobb.

Har haft färs Rosmarin och hör å häpna färsk Lagerblad på jobbet.
Lagerblad var ju faktiskt lite ovanligt å roligt vi har den ståendes inne i matsalen, så kan man gå å plocka sig några blad till soppan.

Kunde ju inte låtabli att trycka lite bokstäver till små skyltar at sätta fast på krukorna.

Ha de bra Imorgon flyttar vi till stugan,,,,,,ny bloggmiljö!!


---------------------------------------------------------------------------

1 kommentar:

Foto M@lin BURTRÄSK sa...

Värmer i mitt HJÄRTA att du trivs så bra på ditt jobb. Du hör verkligen hemma där!!!!!

Känns bra att vi bara har en sjö mellan oss!!!
Kram