tisdag 10 april 2012

Påsk-12

PåskHelgen i stugan:
Snacka om att vi hade tur med vädret...
Nog kan jag stå ut med lite gråa mörka trista månader BARA för att uppskatta ÄN mer dessa underbara krispiga turkosa soliga vårdagarna....
Vi har verkligen njutit.....
 Skidor på isen, här åker vi förbi en stuga som är under uppbyggnad, ett nybygge som vi senare fick möjligheten att  kika på även insidan.
Å då blev man ju som sugen på att renovera om hela stugan SÅ himla fint de kommer att bli.....

Påskafton var de dax för barnens trevliga tradition.
De påskar på området sen letar de ägg som Påskharen lagt ut runt Lovinas kusiners stuga..
Detta år var de så lyckat för att de var en massa harspår i snön runt stugan,,,,hihi.



 Innan påskäggsletningen så bjöd jag dem på lite påskbuffé-lunch.

 Men vad kan de vara i äggen då???


Ja i ett av äggen ar de en massa kokta ägg som påskharen hade färgat å kokat å skrivit en hälsning till varje barnbarn (-;
Svärmor är allt påhittig hon!!

Jaha Nu har "blogger" gjort om min sida för inlägg förhoppningsvis så de ska bli enklare men har inte alls förstått ännu så vips så lyckades jag ta bort nåra kort som skulle vara med jaja ska väl lära mig snart...
Lev å Må Nu sängen sen imorgon är de Dax för bästa Jobbet igen!!

Inga kommentarer: