lördag 28 april 2012

Burträsks hetaste affär!!


Hejsan Alla mina trogna läsare!!
Idag har jag å barnen varit ut på en promenad,,,,då hamnade vi på Burträsks numera hetaste butik.
Då pratar jag om LOPPISEN!!
De var ju smockat med folk när vi kom dit, fantastiskt vilken grej!!

Jag kunde inte slita mig från kaffekopparna här uppe gillade SÅ de fina blå blommorna.
Sex koppar med fat för ynka 50 kr.
Som fått.
Blomvaserna nedanför kopparna är snaps/likör glas i gammal hög stil som jag gillade så de fick också hamna i påsen 20kr för 5 st.......

De är långt mellan inläggen får nog säga att tidsbrist är orsaken..
Men jag älskar detta, att få skapa överhuvudtaget, å att få arrangera ett stilleben å fota det.
Men numera jobbar jag heltid så tiden går åt till jobb,barn matlagning å städ.
Men lugn jag tänker inte säga att jag slutar med bloggen hit måste jag få komma ibland när lusten faller på.

Jag är in varje dag å läser andras bloggar, ett sätt att varva ner å samla inspiration till pyssel,matlagning, foto och annat.

Näe nu kanske man måste pyssla om sin sjukling, min sambo har feber.
De blir verkligen sjuka när de är sjuka 38 grader å han börja prata om arvet till barnen Hahaha!!
Självklart på ett skämtsamt sätt......

Lev Å Må!!

Inga kommentarer: