tisdag 3 april 2012

Bloggtips!!


Har lagt till 2 nya bloggar i min blogglista, kolla in här:
På denna kreativas tjejs blogg.
Jag har absolut INGEN erfarenhet av keramik men när jag läser hennes blogg blir jag bara HUR sugen som helst hon får de att verka enkelt på nåt vis.
Jag jobbar på ett jobb där de finns en hel lokal där de håller på med keramik, tror ni jag blir nå sugen.
Tror att jag då åtminstone iaf måste göra mig ett besök till denna lokal å kika vad som händer där..
Jag börja fantisera å tänkte men fasen vi har ju resurer på jobbet för att bränna våra egna salladsuppläggningsfat......ha ha ha :-)
Ja man ska aldrig säga aldrig.....

Kika gärna in på hennes blogg !!

1 kommentar:

FaB Keramik sa...

Tack för reklamen Jennie! Du måste börja med keramik nu - det bästa som finns! Kram på dig och Glad Påsk!! Frida