torsdag 1 mars 2012

Hej Alla GLADA!!!
En vecka sen sist,,,,,,,,,, men kreativiteten fortsätter flöda,,,,,jag verkligen gillar de ordet,,, KREATIV.
Hur hinner man med allt egentligen,,,,,de gör jag INTE jag prioriterar de som är roligt.
HUR kul är de att diska städa och hänga tvätt som ju måste göras typ jämt.
Inte alls kul.
Men om man får göra lite kul emellanåt SÅ går de faktiskt mycket lättare att sen tvär plocka bort eller hänga den där tvätten.
Man får liksom lite extra energi av de andra goda.
----------------
Så jag kommer fortsätta vara kreativ å fortsätta söka inspiration överallt, tom under mitt utvecklingssamtal ang. min lilla Agnes idag så hittade jag lite inspiration till något som kan leda till något helt annat(kryptisk, får väl förklara om iden sätts till verket)
---------------
Så de kommer mera...............
--------------------------------------------------------------
Ha de gott!!

1 kommentar:

Foto M@lin BURTRÄSK sa...

Väntar med spänning på vad de ska bli den här gången....du har ju inspirerat oss även på Gesällen!!!