måndag 20 februari 2012

STORA Bokstäver!!!

DIY---Do It Yourself (De nya inneordet i bloggvärlden)
////
Söndagens pyssel.... förutom ett besök på ortens badhus tillverkades dessa STORA bokstäver i tyg.
Ett sy-maskins pyssel som jag tyckte kunde vara kul för äldsta dottern att öva på.
Började bra men som med de mesta pysslandet nuförtiden så börjar vi ambitiöst båda två men slutar med att jag sitter själv HUR ivrig som helst.
___________________
Bokstäver som ska bilda ett namn ,,,, en bokstav fattas.
De bästa av allt med de flesta av mina pyssel är att jag använder bara saker som redan finns i mitt hem eller ja, iallafall i detta fall blev de så.(Billigt å bra)
Överblivna tyg-bitar fick bli stora bokstäver fyllda med mjuk skumgummi som jag i sista minuten räddade från att hamna på tippen. (-kan alltid användas till nånting.....-Jo just de tyckte min älskade,,,,, MEN nu ett resultat)
Ganska fina tyg-bitar tycker jag allt, gillar bokstaven A.....
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Allt detta pysslandet ger mig SÅN energi.
¤¤¤¤¤¤¤
Imorgon är de semeldagen,,,, Då bjuder jag på semlor DAGEN till ära
...
Väl Mött!!!!

Inga kommentarer: