måndag 13 februari 2012

En till Tavla!!

Jag har tillverkat en till tavla.
Denna ska jag ge bort till en tjeja som just fyllt jämnt.
Texten på tavlan.
"Happiness is not a destination it´s a WAY of Life"
I hönsnätet kan man ju hänga sina örhängen.
Just detta inspirerade min föredetta svägerska mig på hennes blogg.
Såg förrästen dig på TV igår i lördagsprogrammet av Go´kväll.
(Bling bling Bästa E)
Jag å A var ute sväng med sparken igår.
Vilket härligt väder de var igår,,,,
A vill mest bara sitta på sparken var inte så ivrig på att springa å leka i snön som hon annars brukar vilja.
Idag förstår jag varför.
Väcktes imorse av en stekhet tjej.
Sååå inge jobb idag alltså,,,,, å jag som är inne i riktigt jobar stim.
De är sååå himla roligt å jobba nu.
Jag skulle absolut kunna starta en egen blogg just bara för jobbet.
De finns SÅ mycket fint å charmigt på detta jobb.
Hade ju tänkt ta med mig kameran idag, suck.
De får bli en annan dag.
Måste få visa upp lite mer från mitt fina jobb.
Skulle kunna blogga om alla fina saker å allt gott vi lagar.
Hade tänkt baka min filmjölkslimpa idag å bjuda eleverna på till mellanmål.
Jag behöver några bilder på de å så måste jag skriva ett nytt recept mitt gamla blad håller på att ge upp.
Men kanske kan åstakomma ett bak här hemma idag ist.
:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jennie!
Jag hittade din blogg genom att googlesöka på medelhavskryssningar! Det ser ju ut som om ni stormtrivdes på er tur! :) Kan du inte berätta mer..vi funderae nämligen att åka i höst!
Båtnamn? Eller företag?
Storlek på båten?
Pris(om man får fråga på ett ungefär)
Rekommenderar du resan?
Andra tips eller NoNo's??
Tack på förhand!! Kram Maria, Stockholm

jennie... sa...

Hejsan!!

Jag kan absolut rekommendera denna tripp.
Maxat på alla sätt.
Högsta betyg på de mesta, nu hade vi riktigt tur med vädret så de gjorde ju inte upplevelsen sämre.
Nu var denna resa en födelsedagsresa för min far som fyllde 60 så våran mamma bjöd oss på denna underbara tripp så några prisuppg kan jag inte ge dig.

Båten vi åkte med heter "Liberty of the seas" rederiet caribian cruises.
Storlek: var då näst största båten i världen.
2500 passagerare
1800 i besättningen, trots denna mängd av människor så märkte man sällan av nå köer, verkligen organiserat.
De är VERKLIGEN en lyxresa.
De är verkligen som att hamna i titanic-filmen, matsalen är exakt som i den filmen.
Hög service på allt.
Man blir verkligen omhändertagen.
Mycke aktiviteter å maxat igen vad gäller happenings på båten å alla uppträdanden på båten som håller riktigt hög standard.

All inclusive på båten så de var bara att hämta mat när man ville.
Sevärdheterna var bla lutande tornet i pisa å Rom, vatikanen.

Vi utgick från Barcelona vilket gjorde att vi fick några dagar även där och de var vi också HEL-nöjda med..

Så jag kan inte annat än säga att VI var då hel-nöjda med hela resan.



Hur ni nu än väljer inför höstens resa så får ni ha en trevlig resa!!

Jennie

emelie wiklund sa...

Vilken fin tavla du har gjort Jennie!! Du har verkligen en kreativ sida :)
Kraaamar till dig goding