måndag 30 januari 2012


Tänk BARA 3 månader kvar till vi flyttar till stugan....
Längtar redan..!!
Snart är de dax för lite frösådd och lite planering inför kommande sommarsäsong i stugan.
Måste nog utnyttja pysselhörnan å kanske påta ihop lite smågrejer.
Kanske nån blomlåda eller nåt annat kul...............
------
Bilden är tagen från min pysselverkstad.
TÄNK vilken energi jag får av detta lilla ställe.
Kan bara gå in dit å titta åsså dyker en ide upp som jag bara MÅSTE få prova.
Älskar att ha nåt på gång, sådär som man måste vänta lite på å som man får längta till.
Kanske något man målat eller något man limmat å som man måste vänta på för att se de färdiga resultatet.
HUR kul som helst.
-------------------
Just nu har jag spraymålat lite konservburkar vita.
Få se vad de blir av dem.
-------
Ha de bra!!
Hade en grymt kul lördakväll med massa surr.
Och kunde då konstatera att jag är då INGEN singstarstjärna. :-)

Inga kommentarer: