söndag 15 januari 2012

Stora Beslut!!



Stort beslut i mitt liv.
Men ett positivt sådant.
Jag har valt att hoppa av mitt tidigare jobb för att fortsätta min arbetskarriär på denna fantastiska arbetsplats.
En mysig miljö både inne och ute.
Kreativt inspirerande jobb OCH super-fina arbetskamrater.
Vad mer kan man begära av en arbetsplats.
Beslutet borde inte varit svårt men heter man som JAG, SÅ måste man alltid göra de lite besvärligt för sig med lite beslutsvånda, ångest å nåra timmars funderande.
Gör jag verkligen RÄTT.
Men Nu när beslutet är taget SÅ känns de bara SÅ himla BRA.
Jag går mer än gärna genom denna port varje dag.
Jag har stortrivts på mitt förra jobb , men nu ville jag vidare.
Visst är de vackra hus, huset längst upp är huset jag jobbar i.
Herrgården.

Och så den mysiga berättarstugan som jag hoppas få sitta å mysa i fler gånger.
*Lycklig*

Inga kommentarer: