söndag 8 januari 2012

Recycling av julgran!!

Återanvändning av julgran!!
Efter en hård behandling har nu granen fått ett helt nytt utseende.
Vill man vara fin får man lida pin som de så vackert heter å de har minsann denna granen gjort.
Men tillslut blev de en SOPKVAST.
Jag måla den vit med ett rött hjärta på toppen.
Dehär var riktigt riktigt kul.
Inte sista gången jag snickrar de ska jag lova er.
Jag hade kunnat arbetat hur mycket som helst på att få hjärtat riktigt runt å slätt utan nåra kantigheter MEN jag var lite ute efter denna stilen de ska synas att de är hemmabygge om jag sandpapprat själva skaftet alldeles runt å slätt så hade de ju sätt ut som vilken piasavastav (hmm hur stavas de då) som helst.

Såhär såg den ut ommålad.
Här står den i våran hall.


Men är de sant är detta projektet över...........
Jag måste fråga om jag får ta grannens gran också.
Man kan göra mycke roligt med granar........

1 kommentar:

Foto M@lin BURTRÄSK sa...

Den blev ju hur bra som helst!
Rolig idé och du märk den med 2011 och gör en varje år som jag läste i ditt inlägg .......

Blir verkligen imponerad av dina idéer.

Kram M@lin