måndag 16 januari 2012

Headers........
......som de heter bilderna jag har som "Förstasida".
Tänkte att de också kunde vara kul att ha kvar, så jag tänker öppna en flik för dem också.
Slog mig att bilderna här ovan (min Header) symboliserar verkligen jag.
Jag vet min ...sentimentala djupa sida slår till igen.
----------------------------------
Kransen står för min lust att skapa, att få vara kreativ.
Men kreativ Kan man vara i ALLT bara man lär sig de tänket.
-----------------
Stenarna står för de eviga sökandet efter livsbalans.
En balans i allt vad som livet innebär, karl barn jobb och vänner.
Att försöka nöta in ett helt nytt tänk.
Ett positivt!!
Klyschigt, tråkigt och duktigt kanske de låter.
Men Att tänka positivt är att lära sig se vad man VILL å lägg all sin energi och fokus på att NÅ sitt mål.
Att tänka negativt är att tänka på de man inte vill.
Jag börjar förstå HUR viktigt de faktiskt är med MÅL just för att känna att de man gör är meningsfullt och för att kunna stoppa sig själv när man känner att man börjar tänka negativt.
Då kan man snabbt å medvetet tänka Näe nu tänker jag på de jag inte vill.
Ändra snabbt fokus till de du VILL ska ske.
En evig bergådalbana som kräver sin träning i balans.
-----------------------------------------
Trädet står för NATUREN- jag är en natur människa.
Arbetskamraterna må eller får tycka att jag är hur töntig som helst MEN jag kommer fortsätta tycka att de är så himla fint då första snön kommer, då trädet utanför fönstret blommar, knoppar å ger frukt.
Då solen skiner då snön lägger sig så där fint på träden då.....jag skulle kunna fortsätta hur mycket som helst.
Jag tycker verkligen om årstidsväxlingarna och
fångar dem gärna med kameran......
---------------------------------------------
Å så de käraste jag har förståss.
Vad vore världen i all sin glans om inte
min egna lilla
FAMILJ
fanns..
-------------------------------------------------
Saknar iof en bild för att de skulle vara riktigt hela mig å de är
HUMOR
Älskar tokroliga människor å att få tokskratta.
-----------------------------------
Over And Out!!!
----------------------------------
Behandlingen av gran Nr 2 fortsätter.
Den ligger nu stympad i pysselhörnan.
En bit har fåt lite färg på sig, visar snart.
---------
Trots denna hårda behandling Står Kund nr 3 på tur.
Japp ni hörde rätt!!
jag har en kund till ute i snödrivan som väntar på att få komma in.
Har förklarat att de just nu är fullbelagt men den står vackert kvar i väntekön.
Hmmm har inga planer för denna patient men de ska nog lösa sig.....
------------
Tjing!!

Inga kommentarer: