måndag 19 december 2011

Nya projekt!!


Hejsan!!
Är snabbt in å berättar att de just nu är mycke i mitt hus.
Mycke å göra....
Å mitt i alla måsten tvätt, julklappar, ta hand om barn å allt vad de innebär sååååå har då TOKIGA jag startat igång ett litet projekt här hemma.
------------------------
Jo sä här är de, jag är en lyckligt lottad människa med många intressanta människor i min närvaror.
Jag blir inspirerad av många å de flesta har nog ingen aning om att just de inspirerar mig.
------------------------
Förra helgen var vi hos min kära syster som inspirerade mig till detta projekt å som sagt så tror jag inte just hon har någon aning om vad detta gäller.
Bilden här ovan är en ledtråd.
Har redan målat en vägg vit å de som burken står på har också fått sig en omgång av mina penslar.
Vad detta är för nåt kommer jag hålla på men givetvis visa er senare.
---------------------
Men visst är de fantastiskt att när man verkligen vill något, tycker något är kul, när man vill se resultatet direkt SÅ är de som att man har HUR mycket energi som helst.....önskar verkligen att jag kunde vara uppe å jobba hela nätterna medans barnen sover för himlar vad man hinner.
-------------------------
Jag är väldigt faschinerad av Personlig Utveckling.
Arbetar med mig själv varje dag.
Å vilken fantastisk resa de är att jobba med sig själv ÖNSKAR verkligen ALLA människor detta.
------------------------
Så om jag då omvänder mitt projekt till min personliga utveckling:
Tänk om jag verkligen hade kunnat SE mitt mål klart å tydligt å så Exakt å så positivt å så bra som just jag då skulle vilja vara.
Skulle de då inte bli samma effekt som mitt projekt.
Jag skulle jobba dag å natt för att uppnå denna framtids-Måls-bild.
Jag skulle inte vara nöjd förrän jag kunde känna segerns sötma.
----------------
Ja antagligen skulle de vara så.
Men de är ju inte alla gånger så lätt att se denna målbild just därför att man matat sitt undermedvetna i så många år med oönskade bilder om sig själv.
MEN de går att jobba på.
Genom att försöka tänka på de positiva sidorna hos sig själv.
---------------
Tänk vem hade trott att jag kunde skriva i en blogg INTE jag.
Svenska usch jag har alltid sagt till mig själv att jag har varit kass på att läsa,, jamen är de bara de som är svenska.....näe.
Tänk Vem hade trott att jag hade en konstnärlig sida (här är vi inte blygsamma) INTE jag.
Rita, jag har aldrig kunnat rita men är de de som är konst, Näe inte bara.
Tänk vem hade trott att jag kunde vara kreativ å pysslig av mig.
Absolut inte då jag ,jag har aldrig tyckt att jag varit särskilt duktig på inredning.
Å framförallt vem hade trott att jag nånsin skulle tycka att de skulle vara roligt att fota.
Jag har verkligen tyckt att de har varit urbota tråkigt MEN när jag upptäckte de konstnärliga att ta på annat än människor så öppnades en ny värld för mig.
-------------------------------
Jag är absolut säker på att alla dessa sidor hos mig SJÄLV skulle jag aldrig ha upptäckt om inte
de vore för att jag MEDVETET har arbetat med mig själv .
----------------------------
Å nu till de bästa UNDRA vilka flera sidor jag kan upptäcka.
-------------------------
OJ jag skulle kunna skriva HUR mycket som helst om detta ämne, detta är något jag brinner för.
Tjingeling nu till sängen!!!
Sov Gott alla Sötnosar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att du håller på med det jag tror... heja heja.. det var på tiden !!!

Det är som du säger. När man gör nåt man tycker är kul så har man hur mycket energi som helst. Man mår bra.

Det är värre när man MÅSTE göra saker - attans vad jobbigt det kan vara då. Konstigt är det ?!

Lycka till med "spikburken".. såg inte direkt jul-mysig ut ha ha haha.. kram Big Siss