onsdag 23 november 2011

Blomsteraffären i Burträsk

Jag var en sväng till våran blomsteraffär här i byn idag.

Säger då bara de, har man ingen julstämning på grund av den uteblivna snön så kan man alltid åka dit för där var de minsann julstämmning så de står härliga till.... :-)

Jättemycket fina presenter!!



En liten julgrupp för endast 75 kr, en perfekt gåbort-present!!





Jättemånga olika fina lyktor.


De här små gröna träden var så fina, som små granar.



Åsså taklök i mängd, häftig effekt med många i grupp.

Lite häftigt med guldsprayade stora taklökar:



Julrosen här till vänster är en blomma som kan stå ute på bron eller som Katrine själv berätta:



Hon har den i rabatten blommandes NU!!!
Jättemånga fina blomgrupper i alla storlekar och prisklasser finns!!



Liljekonvalj,,, Ljuvlig!!

Åk dit å känn in julstämmningen som råder i HELA butiken!!




Imorgon Torsdag Är de dags för Tävling Här på min Blogg..




Då har du chansen att vinna en jättefin lykta från just denna affär




Vi ses imorgon, för detta kan ni inte Missa!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, nu blev jag inspirerad!:) Måste köpa några hyacinter ser jag... Å den där fudgekakan du skrev om, tror du man kan få receptet, den såg ju så himla god ut:)

Kram Nina Persson

jennie... sa...

Jamen just de jag, jag kanske skulle satt ut receptet på alla kakor också :-) de kommer fler recept på två supergoda efterrätter inom kort, något för julhelgerna.
Tack för din kommentar Nina .

MR Daisy sa...

Är det här man lägger upp den?

MR Daisy sa...

Jag får väl lägga upp en här, för säkerhets skull ;)