onsdag 9 november 2011

Baka baka liten Kaka!!

Idag har jag bakat.

Choclat Chip Cookies dock inte Leilas hade egentligen viljat prova dem för jag tror tillvägagångssättet på dem var bättre vilket hade lett till ett finare resultat.

Men men får väl testa de nästa gång då.

Ett tips från en annan blogg Chokladsnittar med solrosfrön och vit chokladripping.

Tydligen en av mina favo-designers recept... Ernstttttt K !!

Egentligen skulle de vara betydligt mycket mer vit choklad på kakorna men brände mer än halv satsen i mikron.

MEN!!

Tycker de blev mycket finare med bara lite å smala ränder blev inte så kladdigt.

Lite mer sobert liksom ;-)


















Ja behöver jag säga att jag

ler skrattar kvittrar

inombords när jag får vara SÅ här kreativ.


Nä nu måste jag ta hand om min dotter som visade sig ha feber i morse :-(




Inga kommentarer: