söndag 18 september 2011




Wieeeiihooo!!


Nu är det dax igen!!


Jepp nu till veckan åker vi på semester till Barcelona sen vidare på en kryssning i medelhavet.




Jag vet-- jag är en bortskämd liten snorvalp......and I Love It!! :-)


Men jag tar inget förgivet.


"Money can´t buy happines"




Nej lycka får man allt se till å skapa sig själv.


Ett medvetet tänk.


Ett sökande i vardagen efter de små guldkornen som sätter guldkant på livet.


De är inte de stora händelserna som gör en lycklig utan de är att se de STORA i de lilla.




Att ibland kunna se de jobbiga som komiskt eller ironisera sig själv är ganska kul å förlösande, testa!




De finns inget ont som inte har något gott med sig.


Något hemskt kan bli något roligt om man medvetet tänker om, ändrar attityd.


--------------------------




Men iallafall så tillbaka till resan.......Nästa vecka tänker jag NJUTA!!




Hoppas jag kan göra några inlägg här så ni får njuta med mig.


Inga kommentarer: