måndag 23 maj 2011

Hej

mina trogna vänner JAG LEVER..... trots att jordens undergång skulle varit i Lördags.


Numera bor jag i stugan.

Tidsbrist med andra ord men kände ikväll att de började klia i fingrarna igen.

Kameran har varit väldigt still länge nu måste bli en ändring på de måste ju förmedla de underbart fina solnedgångar jag får uppleva här i stugan.

Måste ju visa mitt lilla pionstöd jag påtat ihop med nya mjuka färska vide-kvistar.


Om-tapetsering i hallen.


Lite härliga trädgårdsbilder på blommorna som sätter fart just nu.


Sen bara ÄLSKAR jag ju att få skriva.

Om allt å inget ,hmmmm tänk de trodde jag inte för 3 år sen att jag skulle tycka om att skriva tur att man lär sig nåt nytt så länge man lever å att man lär sig nya saker om sig själv.


Sen är Såå roligt att få skriva om vardan å få tömma sin frustration här på mitt

KLOTTER-PLANK.


Som tex om....:


The Faboulus-Mammy....

som känner sig duktig som åker på återvinningen med tre tomma hushållsrullar att stoppa i kartongbingen för att nästa dag ta emot Söta Lovina på dagis Med ELVA (Nä skojar INTE) målade toarullar som vi ABSOLUT ska ta med oss hem.


ÅssÅ INTE nog med de DÅ ska jag dessutom BERÖMMA å tycka att de är SÅÅÅ fina också, Pust.


Oj vad söta våra barn är ;-)


Nä nu ska jag inte surra mer för idag men de var himla kul att få göra ett inlägg.

Men som sagt vi lär ju ses igen, ABSOLUT.


;-)




Inga kommentarer: