tisdag 4 januari 2011

Trubbel på bloggen!! Vietnam!

Hej!!

Har haft lite trubbel med min blogg.
Det visade sig att jag utnyttjat mitt utrymme för bilder här på bloggen.

Va skräcksenarie....en blogg utan bilder (läs nya, för bilder finns de ju gott om)

......hmmm vad ska jag NU ta mig till.....hmmm sluta blogga.?????
Bara skriva i min blogg.
Nej de är ju bilderna som inspirerar.
Å sluta blogga var ju trist även om ångan för detta just nu inte alls är på topp.

Nej MEN nu har jag löst problemet, de gick att KÖPA sig mer utrymme för en billig peng.

De tar tydligen 24 h timmar innan de nya utrymmet finns, så inga nya bilder idag.
Men imorgon ska jag visa en julklapp som jag gjorde å gav bort till de närmast sörjande.

Annars håller vi på att förbereda oss för den kommande resan till Vietnam.
Igår var vi och vaccinerade oss och handlade en hel massa på apoteket.

Pirr pirr börjar kännas spännande.

Har bestämt mig för att undvika att planera allt för mycket vad som ska hända å inte hända under den låååååååånga resan dit.
Alltså vi tar de som de kommer.
Inga försök om att få barnen att sova på bestämda tider eller hålla de vakna för att de inte passar sig att sova just då NÄ då är jag alldeles säker på att de blir för stressigt för mig själv å de är dömt att misslyckas.
Nä de får bli som de blir vi ska ju vara där i hela tre veckor nog ska vi få nån ordning på rytmen där också .

Så nu längtar jag nästan allra mest till den spännande MATEN å solen å vattnet å den roliga annorlunda shoppingen å framförallt att bara VARA å få lite tid med mina nära å kära, min familj min pappa å mamma å några släktingar.
Så himla himla kul å spännande.

Ha de Bra!!

Inga kommentarer: