torsdag 23 december 2010

Lalalallala...........God jul önskar jag Er alla, God Jul önskar jag Er alla å en fröjdefull Jul.
Jag fortsätter min paketinslagning,,,jag blev överlycklig över tidningsbladet som kom förra lördan den gamla bruna bilagan.
Perfekt tänkte jag den passar perfekt till mina paket.
M kom hem med en liten jutesäck full med choklad från hans jobb jamen den la jag också beslag på.
Simsalabim så hade jag material för att göra lite gammeldaxa paket..:



















För övrigt så var här en stor dag igår L har lärt sig vissla å HON har nu visslat HELA dagen.
Hon pratar lite åsså visslar hon som för att kolla om hon fortfarande kan.
Så vad tror ni jag hörde de första jag hörde från henne imorse PRECIS ett visslande läte från kudden.
Kolla in den sagolika jul-stämnings-vita bilden vi har ute.
Ha de Bäst.....rizzla tomte lykta vagn å Häst!!


1 kommentar:

Foto M@lin BURTRÄSK sa...

Så otroligt fina julklappar! Verkligen kreativt och vilken tid du lägger ner!

God jul.....längtar redan tills vi ses.
Kram