torsdag 11 november 2010


Jag fortsätter mitt bakande,,frysen ska vara full.
Men titta vad är de som händer!!
Ni som följt min blogg ända från "the start" minns kanske att jag önskade att jag skulle kunna skapa fina bilder för att nån gång i framtiden skapa min egen kok-bok.
Å nu har jag verktygen för de Oj.........hmmm,,, kul,,, hmmm,, skitkul asså de skulle ju vara hur kul som helst.
Hmmm kanske nån gång i mitt liv.....
Psst!! Duken är en vaxduk från spets Å Ting ett litet tips, skitsnygg julduk som går att TORKA av........perfekt för oss med småbarn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä nu måste vi snart komma förbi o fika! /Elisabeth

jennie... sa...

Jo du jag har nog tänkt på dig, de var längesen vi sågs.
Ni är SÅ VÄLKOMNA!!
Pöss På Dej!!

Foto M@lin BURTRÄSK sa...

Varför vänta det är bara att börja skriva. Snygg bild... det var ju synd att du tar så snygga bilder annars hade vi ju kunnat sammarbeta! har du hittat någon speciell sida eller har du gjort det i elements?

kram blir kul att snick snacka imorgon!

Linnéa Sandström Lange sa...

Ska baka såna här idag till ett julbord/knytkalas! Har varit sugen ända sedan jag såg din fina bild här. Tack för tipset, kära kusin!