tisdag 7 september 2010




Tjenare Agnes här !!






Nu var de länge sen sist!!



Oj va mycke de hänt sen sist vi träffades...






Är tillbaka i de STORA huset igen, här kan man ju nästan springa vilse med gåstolen.

Men då finns de ju många gömmor här också.....

De gäller att leva om hela tiden, är man tyst för länge så kommer morsan direkt å haffar en när man har de som roligast .



Man kanske hittat en mumsig blomma eller för att inte tala om den goda JORDEN.



-------------------



Men vet ni vad Jag kan sitta nu också, hur kul som helst.



Men även ganska härligt när Mamsen plockar upp en å man får åka mamma-hissen upp till Twin Towers eller då i mitt fall Twin-Milk-Towers.



-------------------------



Jaaaaaaaaaaaa "Her we go-go up up we go-go " Japp förbi naveln,



ja två våningar till ja kom igen....



--------------------------



-Pling, dörrarna öppnas,,,,,MEN vad !! vad är de här då Hoohooooo..



Åker ner en våning ingenting här ingenting där , vi åker ner en våning till Okej!! där har vi naveln......



--------------------------



ÅÅååå där hänger Mjölk-ventilerna å slänger.........



-Hallå my dear friends vad gör ni här nere.



Jag lyfter upp de tomma skinnet å ropar, de ekar tomttttttomttttt............



Jahapp hädanefter får jag väl vira dem runt halsen som en mjuk snuttefilt då, för
SÖT-MJÖLKS-dagarna
verkar vara över.



--------------------------------------






Men så fruktansvärt ont jag haft i munnen.......



De har sprängt å värkt å fram kom två små vita gryn i underkäken.



Tydligen början till min blivande köttkvarn.........



------------------------



-Gulp!!



Kan de vara jag själv som bitit sönder mjölk-behållarna.....hmmm.



-----------------



Ja "fnyss" hon får då skylla sig själv om hon trycker in dem i köttkvarnen.........



---------------------



Å visst är de konstigt att hon skriker när jag får tag på leksakerna hon hängt i sina egna örsnibbar.






Praktiskt tycker jag, min mamma har då alltid med sig leksaker ;-)
Å jag HAR
Öronproppar

Inga kommentarer: