tisdag 21 september 2010

Kärlek Utan Gränser


Var på ett jättetrevligt bröllop i helgen, hade hur trevligt som helst.

En av mina tremeningar har hittat sin brud å de VAR såååå lyckliga ååå fina.

---------------------------------

Jag träffade även en jättetrevlig tjej även hon en tremening som också hittat sin brud.

-----------------------------------

Måste erkänna att jag tycker de är lite häftigt......Va!! Vi lever i 2010 de är ju egentligen ingen stor grej.

Jag har haft många förutfattade meningar om detta men hon slår hål på allt.

Hon är en jättesöt/ snygg tjej å även hennes tjej är vacker.

Hon är inte tillsammans med vem som helst utan följer med Robinson-Annika. Om hon själv vill bli kallad som Robinson-Annika har jag ingen aning om men då vet ni vem hon är..

--------------------------------

Varför får alla en huaaaa skrämmande blick när man talar om detta varför dyker de alltid upp nån sorts tanke på sex direkt man talar om homosar.

Va!! de är väl lika "huaaaa skrämmande"" att ingående tänka på att nära anhöriga hetro människor har sex..

--------------------------------------

Kärlek är någonting häftigt som alla människor måste få känna.

Kärlek har inga gränser

Kärleken ser inte hudfärg Kön eller utseende över huvudtaget utan Kärlek är Känslor


Inga kommentarer: