onsdag 8 september 2010


Hallå där!!
Sitter med en SKIT-glad unge i knät i dubbel bemärkelse.....
- Lilla älsklingen inte har du skitit ner dig............
Här är hur stökigt som helst, maten är inte bortdukad, tvätten svämmar över Lovinas koja med filtar,stolar,kuddar, täcken och diverse grejer mitt i huset. L har feber A snorar som bara den är de kanske detta som är att vara SMÅBARNSFÖRÄLDER..
Trots allt detta väljer morsan i huset även hon SUPERGLAD att sätta sig vid datorn.......
-Ja såklart måste ju få förmedla lite glädje...he he he.....
Trots att jag gått på stan hela dan så jag är alldeles slut.
------------------------
Har varit å köpt en klänning inför bröllopet nästa helg whiiiii så himla kul.
------------------------
Å i helgen händer de grejer,,,,,höstpyssel på gång ,,,,,självklart ska jag visa å inspirera er också.
Nä nu är de dax att byta blöja...
Tjing!!

1 kommentar:

Foto M@lin BURTRÄSK sa...

Snor & kuddar, disk och stök det låter som mitt underbara jobb!!!!
Hälsa L att hon ska krya på sig!

Kul att du hittade en klänning då förväntar jag mig lite manekängbilder i morgon......
BLOGGEN ja när ska jag hinna med den...... SUCK!
Ikväll ska jag på junta! Kul
Vi hörs! Jag ringer och informerar om fototräffen. Kram Malin