onsdag 14 juli 2010

Det här är SOMMAR att få plocka smultron på ett strå...
Tänk va lyxigt vi har de i vårat stugområde.
Vi har blåbersris 1o meter från stugan, de finns hallon, smutron, lingon å svamp på hösten.
Nu snackar vi livskvalité.

Å har ni sett denna skönhet detta är blommor från EN stjälk jo ni läste rätt.
Vilka prakt liljor jag har i år, en stjälk å nio blommor räkna jag mig till.
Tänk vad jag uppskattar min lilla trädgård blir bara mer å mer intresserad av trädgårdsblommor.
Nu badar vi mest varje dag härligt att ha så nära till vattnet.
Jag uppskattar verkligen läget på stugan.
Ha de Gött!!
Undra just om A tänker göra ett inlägg snart hon har mycke nytt att berätta från hennes bebis-liv!!!

2 kommentarer:

Annas Dikter och Låttexter sa...

Vilken fin bakgrund du har på bloggen nu :) Ha det gott. Kram bloggvännen Anna

jennie... sa...

Tack Anna!!
Jo nu har även jag hittat till design-knappen på bloggen..
Kram