fredag 21 maj 2010

HEJ!!
Ett livstecken från mig... Agnes......
Som ni säkert redan sett så har mamma lagt ut bilder på mig i en trä-låda.
Okej!! snäll som man är så ställar man ju upp på de mest knasigaste upptågen som morsan ställer till med.
Ansträngde mig verkligen för att samarbeta med mamma å se söt ut , tycker jag lyckades BRA!!!
Vet ni vad, jag har faktiskt börjat provsmaka på annat än mammas vårta.
Å himlar så smaskens!!
tycker bara mamma är lite seg när hon skedar i mig Å så kladdar hon så förbaskat.
Skönt att jag mer å mer börjar komma upp ÖVER bordskanten vid middagarna.
Är ganska less på de sociala umgänget som jag har under bordet(sittandes i min baby-sitter) med tanke på att de endast finns nåra stela KNÄ-SKÅLAR att snacka med, snacka om stela å osociala.
De roligaste de kan åstakomma är att de ibland viftar lite smått på tårna..... Jihooooo!!!!

Börjar faktisk få lite fason på de "enarmade banditerna" de verkar ju inte helt fel att använda sig av dem.............
MEN okej de är fortfarande lite jobbiga !!!
Vet de inte att jag är håröm!!


Inga kommentarer: