torsdag 20 maj 2010

Du är vad du Tänker!!
Idag är jag en karriärslysten tjej med högt ställda mål..
"The sky is the limit"
Jag är en Qvinna i mina bästa år
Jag har en vältränad kropp med yppiga former
Inget är omöjligt
Jag lyser av självförtroende
Jag trivs med mig själv
Jag är förbaskat snygg, tro mig!!
Jag kan allt!
Jag är tuff!!
Jag är fräsch!!
Jag har SJÄLVKÄNSLA
Okeeeeejjj!!
Vad ska man ta sig för en sån här DAG!!
Man kanske skulle ha varit på en anställningsintervju eller tagit en caffe-latté med de "andra bratsen" HA HA!!!!
Caffe-latté hmmm jo nog vore de nåt MEN de närmaste jag kommer blir nog de vita varma skummet som A får suga i sig från mina Häng-tissar......thi thi!!
Ha De Gött!!

1 kommentar:

Elin - Ett hus till oss sa...

Vad härligt med positiv energi! Underbart skrivet.

Sv: Jag mailade och frågade hur det fungerade sen fick jag svar ganska snabbt att de precis höll på att leta efter nya bloggare.

Kram Elin