söndag 11 april 2010

VECKANS Tema: Underifrån
Inte helt lätt , jag har legat på snön å golvet inne för att försöka fånga några sjyssta bilder.
Tänkte försöka fånga saker å ting med kamera-vinkel "underifrån".
Här är resultatet: första bilden är från dagens fina väder.
Känslan som fångades där behöver väl knappast nån vidare förklaring till..
Omsättning av blomma, då fick vi (jag å L) se hur blommor ser ut underifrån.


Mina Barn underifrån





Hittade ett älgtorn på våran ren-utflykt, perfekt
-Ungar upp i tornet så mamma får fota er "underifrån"


Japp de var allt från denna utmaning....






1 kommentar:

Foto M@lin BURTRÄSK sa...

Mega inponerad gumman.
Du är så kreativ & finurlig. Jag tänkte närmast på bilden med rötterna. Det skulle jag aldrig kommit på.
Tyvärr så var jag in på din blogg FÖRE jag la ut mina bilder......jag har tänkt väldigt enkelt.....ja du förstår nog.
Vem tar nästa vecka. Nu är jag på hemmaplan & har lite mer tid för min hobby. Kram