torsdag 11 mars 2010

Födelsedagskalas med en massa fina presenter...... Me Like :-)






Åsså kom ni ihåg de söta kläderna som svärmor stickat åt Agnes å att jag önskade att jag också hade haft ett par sånnadär söta sockar .....å vilken tur att "svärmora" läser min blogg:





Titta är de inte underbara, riktiga ylle-sockar, hur myyyysiga som helst å exakt i min storlek. Utan någon måttning före har hon gjort dessa i smyg till mig Är hon inte bara UR-gullig.
TACK snälla rara DU Majvor för dessa fina strumpor.....





P.s Ett tips!! har just kommit hem från järnaffären, nu har de dessa korgar där för endast 89kr dock endast i grönt å svart men nu vet ni.
Jag har lånat hem tapet-prover till hallen........


1 kommentar:

Foto M@lin BURTRÄSK sa...

Hoppas att min svärmor läser min blogg, jag vill oxå ha sådana strumpor. Oh vad jag gillar din bild med de vita blommorna.

Sen såg jag att du kommer att dofta Mallas & det är ju inte helt fel.

Kul med utmaningen BARN.
Inget inlägg för mig idag blev så sent igår. Känner mig som Alfons Åberg -jag ska bara.....