fredag 1 januari 2010

Välkomna mina glamourösa gäster.........



Skål å Välkomna ta för er av Emelies goda tilltugg räk- och kräft knyten i fillodeg mycket goda å lite starka också supersmarrigt.....
Jag gillar verkligen vårat upplägg.
Vi hjälps åt allihopa med maten ingen behöver känna att den offrat hela dagen till maten MEN ändå får vi en kanon meny....mycket trevligt upplägg.








Åsså kör vi samma bilder igen Jessica söta barn Tindra.....


ÅÅÅ skåååååål igen..




Ta ett knyte till......
(vet inte hur jag får bort bilder som hamnat två ggr på bloggen, kan nån lära mig)









En fräsch sallad med granatäpple i.







Supercharmiga Alice













Förrätten gjord av Erika räkmousse på kavring.
smaskens.....

Tack för den!!!






Varmt nybakt bröd gjort av Nisse........inte illa!!






Å den lyxiga efterrätten gjord av tompa å Marléne...


Jag själv stekte oxfilen som fick stekas klar på låg värme i ugnen till de serverade jag en hemmagjord Bea-sås, salladen här uppe å en italiensk potatiskaka.......
Vi hade en mycket trevlig kväll somnade väl vid fyra.....
Tack alla gäster för den supergoda trerättersmenyn med tilltugg som vi tillsammans komponerade ihop....

Inga kommentarer: