lördag 9 januari 2010

Möjligheterna är oändliga de är endast du som sätter gränserna
Think outside the Box




Tänk er en kvadrat.


Inom dessa fyra sidor ligger eran trygghetszon.


Här är man trygg man gör saker som man gjort och som man känner sig trygg med, invanda trygga mönster för en själv......




MEN tänk om man skulle söka sig utanför dessa gränser lite nu och då.




De är bevisat att de är nyttigt för hjärnan.




Det behövs inga stora grejer för att sätta skalle-knoppen i lite träning gör något som man inte alltid brukar göra kanske prova en helt annan klädstil än den man alltid brukar ha eller göra något som känns lite skrämmande.




Om man gör de å känner att man lyckas så stärker man självförtroendet.




Eller bara släppa på kontrollen å vara lite CRAZY ibland.




Allt för att öka välmåendet lite grann...........




Jag gjorde något otippat ........




Jag startade en blogg för drygt ett år sen .


Jag tänkte tanken först å spånade på vad den skulle heta då kom jag på att den skulle heta just "Jennies Kreativa Sida"


För att det är en kreativa sida på nätet MEN även för att jag visar upp MIN kreativa sida hos mig .




Å tänk vad detta har gett mig mycket å mycket för skalle knoppen,

har även hittat sidor hos mig själv som jag inte visste att jag hade......




Jag får vara lite crazy ibland lite djup ibland å jag får vara KREATIV.

Jag får sätta ihop fina bilder som kan sättas in på min blogg.




Jag får tänka ut roliga texter att skriva ner å de är ju hur kul som helst.




Jag har precis tillsammans med min sambo införskaffat en ny systemkamera just för att jag insett hur roligt de är att FOTA å inte bara på människor utan även på saker å ting som inspirerar.




Så nu har jag lärt mig hur en system-kamera funkar med iso slutare å bländare.


För att bearbeta bilderna behövdes ju ett foto-program.


Just nu lär jag mig 7-elements vilket är hur kul som helst å sätter verkligen hjärnverksamheten på provning......




Jag har hittat ett intresse och sidor hos mig själv som jag inte visste fanns ioch med denna blogg..




Så ibland kan de vara bra att


"Think outside the Box"


Man vet aldrig vad de leder till...


Lev Å Må






3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Tänk vilka kloka ord... om alla tänkte som du vad vore de då för sak. Längtar att få krama Agnes o Lovina

fröken Sätterlund ✯ sa...

Helt rätt!!! Det gäller med allt :) I inredningssammanhang så kan det bli riktigt riktigt bra om man "thinks outside the box".

Det gäller bara att våga :)
Kram Therese

Jennie sa...

Hejsan! jag har en liten fråga, hur har du fått snöflingorna? Skulle också vilja ha sånna =)