tisdag 12 januari 2010

MIN VARDAG

Min vardag i bilder första bilden får symbolisera helgmyset då kan de bli lite pärleskimmer ibland.......


Varje morgon är det nån minuts letande efter mina underbara Ulle-tofflor får nästan paniken om jag inte hittar dem direkt....

Kan verkligen rekommendera just denna toffeln med hålfot hur sköna som helst.


Efter en stunds svassande runt i mina tofflor å en stadig frukost så vaknar min lilla guldklimp Å då blir de en hel del rumptvättar med smörj.

Amma Amma hela dan.......åssså lite Tutte-sök.

Under soffan, i sängen, bakom sängen, m,m...................

Borde ju lägga dem i min fina Cult- tutte-burk som jag fick i julklapp,,,skärpning.






Frukost, Lunch Mellanmål Middag ÅÅÅÅ vad blir det för Middag????????????????
Kanske något stekt i min Jamie Oliver stekpanna.










Ha en trevlig Dag!!!!




Inga kommentarer: