torsdag 10 december 2009

Julstök.......på gång...

Pepparkakshus-tillverkning.

Ångrade innan jag började att jag inte köpt en färdig sats MEN de gick riktigt bra om man inte är så brydd över slutresultatet.

Den intsällningen anammade jag direkt tänkte att jaja de får bli som de blir......





Åååå inte blev den så pjåkig här då utan pynt.....

Å okejdå de är de enklaste pepparkakshus jag sett Inget Millan-på-kiosken-bakverk direkt. Hon brukar ju ha haft nåra häftiga pepparkakshus.



Nej här är de ett utan fönster å snickarglädje....









Men va ser ni visst är de lite Hans å Greta över de hela....


Bank bank vem är de som knaprar på mitt hus......






Har även pudrat över med florsocker för nysnö-känslan......

Får man den inte ute själv så får man väll skapa stämningen inne istället





























Åsså lite kort på minstingen.......undra vad hon funderar på: ,,,,,MJÖLK,,,,undra om jag ska lägga av en prutt nu så mamma får lite å göra........









Hallå var är du med tissen lägg ner de där med bloggandet å kom å ge mig en tår jag är ju redo ser du inte de...



"Friends Forever"






Inga kommentarer: